مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 16:072019-10-02سياسي

فارس من| اجرای علنی و غیرعلنی سند 2030 در برخی مدارس کشور


امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه شاهد اجرای سند 2030 به شکل علنی و غیرعلنی در برخی مدارس کشور هستیم، گفت: عده ای امروز تیشه به ریشه فرهنگ ملی و مذهبی ایرانیان می زنند.

- فارس من اجرای علنی و غیرعلنی سند 2030 در برخی مدارس کشور امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه شاهد اجرای سند 2030 به شکل علنی و غیرعلنی در برخی مدارس کشور هستیم، گفت: عده ای امروز تیشه به ریشه فرهنگ ملی و مذهبی ایرانیان می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده اند.

در این سوژه آمده است: کم کاری آموزش و پرورش سمنان در برخورد با سند 2030 رو هم رسانه ای کنید.

چرا موضع شفافی در این استان درباره این سند نمی گیرند؟ مگر آقا خیلی صریح سخن نگفتن درباره این سند؟ ائمه جمعه چرا حرف قاطعی نمی زنند؟ ؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلام حسین مهدوی نژاد، امام جمعه موقت سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان درباره سند 2030 و کم کاری آموزش و پرورش در این زمینه اظهار کرد: آموزش و پرورش، مدارس و مهدکودک ها تربیت فرزندان این مرزوبوم را بر عهده دارند و باید ببینند به تعبیر مقام معظم رهبری، سرباز را برای چه کسی تربیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اجرای علنی و غیرعلنی سند 2030 در برخی مدارس کشور

فارس من| اجرای علنی و غیرعلنی سند 2030 در برخی مدارس کشور